דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה צריך ביטוח בריאות פרטי אם קופות החולים מציעות ביטוחים משלימים? 

מאת    [ 07/10/2010 ]

מילים במאמר: 918   [ נצפה 2456 פעמים ]

מעבר לטיפולים רפואיים שזכאי לקבל כל אזרח במדינה, קיימים גם ביטוחי בריאות משלימים שמציעות קופות החולים. קופות החולים מציעות מיני ביטוחים כגון ביטוח "כללית מושלם או פלטינום" של שרותי בריאות כללית, "מכבי מגן" של מכבי שרותי בריאות ו"לאומית זהב" של קופת חולים לאומית. הצטרפות לתוכנית זו כרוכה בתשלום של כמה עשרות שקלים בחודש בדרך כלל, והיא מציעה הטבות, טיפולים, בדיקות ותרופות שאינן כלולות בסל הבריאות הממלכתי. בין השאר מציעות קופות החולים במסגרת הביטוח שלהן גם טיפולים אלטרנטיביים כגון דיקור סיני, שיאצו, נטורופתיה וכדומה. עם זאת, הביטוח המשלים אינו מכסה "כל צרה" או שהכיסוי שהוא מציע חלקי בלבד ולכן רכישת ביטוח בריאות פרטי נותנת ביטחון מלא יותר.

 מה חשוב לוודא שכלול בביטוח בריאות פרטי -

חברות ביטוח רבות בישראל מציעות מגוון פתרונות ביטוח בריאות פרטיים, שמותאמים לך אישית, והמעוגנים בפוליסת בריאות פרטית. בין השאר מציעות פוליסות הבריאות הפרטיות את התנאים הבאים:

- מימון תרופות שלא כלולות בסל הבריאות

- מימון ניתוחים בארץ ובחו"ל שאינם מכוסים על ידי חוק בריאות ממלכתי

- מימון השתלות וטיפולים שונים בחו"ל שאינם כלולים בסל הבריאות

- מימון בדיקות רפואיות שאינן ממומנות או ממומנות חלקית על ידי המדינה או קופות החולים

- מימון וכיסוי טיפולים שנועדו להחליף ניתוח

  

סוגי ביטוח הבריאות :

ביטוח בריאות אישי

ביטוח הבריאות האישי הוא ביטוח הנרכש באופן פרטי, שלא במסגרת העבודה, והוא מיועד עבור הרוכש בלבד. אלה הם הביטוחים שרובינו קונים באמצעות סוכני הביטוח השונים ובדרך כלל הם מותאמים לנו באופן אישי על פי הצרכים שלנו. בביטוחים הללו ישנם כיסויים חשובים כמו ניתוחים, השתלות איברים, טיפולי שיניים, טיפולים רפואה משלימה, תרופות שלא בסל, אשפוזים, ייעוץ של מומחים, טיפולים פסיכיאטריים, שיקום, ביקור רופא פרטי 24 שעות ביממה ועוד. ניתן כמובן להוסיף ולהוריד כיסויים על פי הצורך. כמעט כל חברות הביטוח מוכרות פוליסות של ביטוח בריאות אישי ומומלץ להשוות בין החברות השונות לפני רכישת הפוליסה.

ביטוח בריאות קולקטיבי

פוליסת ביטוח בריאות קולקטיבית היא פוליסה המיועדת לקבוצה של אנשים שיש להם רקע משותף ובדרך כלל עובדים במקום עבודה או בארגון אחד. הביטוח הקולקטיבי נרכש בדרך כלל עבור כל (או רוב) עובדי החברה באמצעות המעסיק, והעלות שלהן היא נמוכה יחסית מכיוון שהיא נרכשת עבור קבוצה גדולה של אנשים. ישנם ביטוחי בריאות קולקטיביים המיועדים לכל מיני מגזרים - עורכי דין, רואי חשבון, עיתונאים, עובדי תעשייה ועוד. הפוליסות הללו מותאמות באופן מדויק לבעלי המקצוע ומכסות את כל הצרכים המיוחדים של כל עיסוק או מקום עבודה. במקרים רבים, הביטוח הקולקטיבי יהיה זול יותר מאשר ביטוח אישי זהה לחלוטין, רק מכיוון שהוא נרכש בצורה מרוכזת על ידי המעסיק עבור קבוצה גדולה. היתרונות של ביטוחים מסוג זה הם - התאמה אישית, כיסויים רבים ומגוונים, רשימת חריגים קטנה ועוד.

ביטוח בריאות לילדים

לילדים יש צרכים מיוחדים והפחד הגדול ביותר של כל הורה הוא שיקרה משהו לילד שלו. לכן ביטוחי הילדים הם פופולאריים מאוד ומותאמים באופן ספציפי לצרכים של כל ילד. רצוי מאוד לרכוש לילדים שלכם ביטוחים פרטיים כבר בגיל צעיר על מנת שיהיו מכוסים מכל הכיוונים במידת הצורך.
ישנם ביטוחי תלמידים, המיועדים באופן ספציפי לתלמידים בבית הספר ותואמים את כל הצרכים שלהם. ניתן גם לבנות תכניות ביטוח לילדים עם בעיות מיוחדות, ילדים חריגים ועוד. על מנת להבטיח את הכיסוי הטוב ביותר לילדכם בעת הצורך - רכשו עבורם את ביטוח הילדים המקיף והאיכותי ביותר.

ביטוח בריאות משפחתי

ניתן גם לרכוש פוליסות ביטוח משפחתיות שאחד המרכיבים שבהם הוא ביטוח לילדים. בדרך כלל, ביטוח משפחתי שנרכש עבור כמה נפשות יהיה זול יותר מאשר כמה ביטוחים נפרדים. ביטוח משפחתי איכותי צריך לכסות כל אירוע בריאותי שעולה על דעתכם ושאתם יכולים להיתקל בו, בין אם המדובר באבא, באמא או בילדים.

תחום  ביטוחי הבריאות  מהווה עבור פמי פרמיום את כר הפעילות העיקרי והרחב ביותר שלה בקרב חברות הביטוח , פמי מספקת כיום שירותי בריאות בלעדית לרוב חברות הביטוח בארץ ואם לא בלעדית אז עיקרית.
פמי פרמיום מתמחה גם בניהול מערכי בריאות בארץ ובעולם ומתפעלת מערך סיוע מתקדם למבוטחים הנקלעים למצוקה רפואית בארץ ובחו"ל. 
השירותים הניתנים על ידנו נחלקים לשלושה  נושאים :

1.       אמבולטורי

2.       תושבי חוץ

3.       אסיסטנס – סיוע רפואי בחו"ל

השירותים ניתנים בשיתוף עם מיטב המרפאות, המכונים, רופאים מומחים ובתי חולים בארץ ובעולם. מערך זה מאפשר לחברה לספק את השירות המקצועי הטוב ביותר.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב